7års otur?

20 min kvar tills min date med tvättgubben är, ska äntligen ta tag i det här så vi kan tvätta hemma och slippa åka till mamma och pappa :P haha!
bättre sent än aldrig ;)

igår hade jag en supermysig kväll, sofia och jag åkte hem till mamma och grillade, drack lite öl, kastade pil och spelade wii :D älskar när våren börjar komma igång så man kan grilla och vara ute, dock tänkte vi spela kubb också men det vart lite för kallt på kvällskvisten!

men det hela ledde till att ja och sofia i augusti firar 7 år :D det tänkte vi fira med att åka till turkiet eller nått i september så nu sitter jag och kollar lite resor så är det bara att hoppas att pengarna rullar in så det inte blir nått problem :D




love j.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0