ÄÄÄÄLLLLLLLLLLGGGGGGGG!

godmorgon!
idag har jag världens huvudvärk. så jag sitter och pimplar kaffe och hoppas på lite respons :)
igår var jag och kollade på j när han tränade.

hade på mig mina nya skor, vilket inte var så smart för efter halv 7 var det inte så varmt längre,



men det bästa nu, när vi skulle åka hem så kommer vi från karlskoga vägen och ska svänga ut på e20 mot kumla då..
sen DÄR I RONDELLEN SER VI DEN!!!!!!!!!!!

EN ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLG!

åh, den gjorde hela min dag, vecka, aa fan, hela min månad tror ja! DEN VAR SÅ SÖT!
första älgen och ja ville ta med den hem, åååh va kool den va.
den stog liksom typ en meter ifrån oss, men ja blev så chockad så hann inte ta en bild.. och tyvärr var de en bil bakom så vi kunde inte backa.. men det gör inget egentligen för jag är LYCKLIG! :D

love j.

Kommentarer
Postat av: Anna Hammar

Åh jessica! ÄNTLIGEN! Nu är det bara vildsvin kvar då?? Puss!

2009-04-30 @ 12:31:44
URL: http://pumaaaans.blogspot.com
Postat av: Louise

haha en älg. klockrent! /Louise

2009-05-03 @ 12:20:19
URL: http://thailandssol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0