djur!!!!

och så var vi hemma! :D
eller glad vet ja inte om ja är för vilket jävla skitväder det var idag! :S

resan var superbra.. jag kan ha sätt en ÄLG! och jag har aldrig sätt en förut!! men ja vet inte om det var det eller om det var en häst.. för det var ganska mörkt och sen på bra jävla avstånd.
så jag och jim har gjort en deal.. nån dag i veckan ska vi efter hans jobb ut i skogen, sätta oss och leta älg.. sen typ köra runt på småvägar och se om vi ska köra på nån :P hahah nee, men se om vi kan få se en i alla fall :D

och sen, så ska vi också ut till ormstället och kolla.. vet inte va de heter men jim vet.. :P
åh ja är så fascinerad av djur i naturen! så koolt..
lever på google för ja vill veta allt.. men att se de i verkligheten är en helt annan sak.. ggaaah!!!

aa, men får skriva mer sen, för ja fastnade på google nu om snokar.. 140 cm :O haha,

love j.

Kommentarer
Postat av: Anna Hammar

Du gumman, jag vet ett ställe där man garanterat kan se djur, och det är Boo, ring mig så förklarar jag vart det ligger ;) älskar också att se djur. Det enda du bör tänka på är att vara försiktig och inte ge dig ut alldeles försent i själva skogen för då kan man springa på viltsvin och dem är inte roliga, 1 meter hög och typ 100 kg! YEY, hej platt och död.

2009-04-20 @ 12:27:01
URL: http://pumaaaans.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0