fåntratt

klockan är halv 1 och jag har redan hunnit lagat mat och diskat allt ja ställde till :) känner mig riktigt bra! haha.
kände mig lite fånig nyss, var ute och rökte och när ja efter halv ciggen skulle sätta mig på ett annat sätt och upptäckte att jims bil står på vår parkeringsplats.. HAN ÄR HEMMA!!! :D slängde ciggen och sprang in och ropa och leta i alla rum, verkligen överlycklig.
men han fanns ingenstans.. leta lite mer, ropade ännu mer.. sen kom ja på att han blev hämtad imorse av sin arbetskamrat.. fan va ledsen ja blev då. så nu sitter ja är super deppig, dricker mitt kaffe och funderar på om ja ska ta en till cigg eftersom ja inte fick röka den första :P

ska snart bege mig till mamma och pappa, baka chokladbollar.. mumsiih!




adios amigos

Kommentarer
Postat av: Michaela

Börjar sakna något nytt att läsa, det här kan jag utantill snart.... =)

2009-04-07 @ 23:09:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0