helgen på 20 sek.

japp, jag har vart en kass bloggare.. så nu kommer helgen på några sekunder.

lördags. j var och tränade, jag gick hem till mamma och pappa där mina kära systrar var.. det blev lite sol och kubb, men även en titt tillbaka på det förflutna där vi kom på att vi kan va snygga. så jag och m tar oss i kragen för ett bättre liv, med start idag!
sen på kvällen kom sofia och jossan till mig, vi grillade härlig kyckling och fick sen killbesök där bla. jim var med <3
vi drack en heldel öl, spelade kubb och även fritzel? :P roligt var det!
och mysigt nattsnack med sofia också. du är bäst du s !

söndag. var vi hos j mamma och hjälpte henne med vårstädning av altan, eller ja gjorde, j tvättade cross :)
vi åt lite mat, drack kaffe och begav oss sedan hem till härliga tvprogram.
läggdax runt 23.





love j .

Kommentarer
Postat av: s.

du är bäst jess <3

kommer inte fram till din mobil..

prövar igen efter work!

2009-04-28 @ 14:55:40
URL: http://sburstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0