morgonfest ?

klockan är 20 över 9 och jag har vart vaken i 20 min.. sover så jävla kasst när jim inte är hemma..
förut kunde ja tycka de var lite skönt att sova själv men de gör ja inte längre, ja blir så vild så jag slänger och flänger i hela sängen så jag har sjukt ont överallt när ja vaknar, de är sjukt!

kl 11 kommer sofia hit, vi ska ha mysparty såhär på morgonen, äta äggmackor och dricka kaffe :) iiih bäst ju!!
behövde ett bra avslut eftersom ja åker bort idag, BORTA HELA HELGEN :O haha.
lät som ja skulle på resa runt jorden i 4 månader men så bra är det tyvärr inte :P


ne, nu behövs en morgoncigg och kaffe :)
love j.

Kommentarer
Postat av: Anna Hammar

Vart ska ni åka bort?? =) Med husvagnen igen eller? Puss på dig!

2009-04-17 @ 12:23:08
URL: http://pumaaaans.blogspot.com
Postat av: din pulla

mmh åh ägggggggg <3 hahaha taneriffa..

2009-04-17 @ 12:56:09
Postat av: svar till anna

nee ingen husvagn denna gång.. den hade jims mamma för hon var också borta :)

vi var i hökensås och hade bara husbussen! :p

2009-04-20 @ 09:48:45
URL: http://jessicaenvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0