talljävlar!

jag blir galen på 3 tallar, 3 jävlar tallar som står utanför våran balkong.. dom suger! för när det är riktigt fint väder och man vill ut o sätta sig i solen o mysa så går det i ca 5 min för sen så fort solen rör sig lite åt höger så står dom där, så jävla ivägen så man vill bara bränna ner dom! idag ringde jag till kumlabostäder och klaga.. för va gör dom för nytta? dom kastar kottar på bilarna under.. fåglar sätter sig och skiter sönder lacken och sen INGEN SOL! om dom inte tar bort tallarna snart så eldar ja upp dom eller kör en cup mitt i natten och sågar ner dom asen!
att man kan känna så mycket hat för en växt.. men det gör jag, verkligen! dom tar bort min livsglädje.. idag, fast de inte ens är nån sol :P haha.


j.

Kommentarer
Postat av: Anna Hammar

Vad sa Kumlabostäder? Ska dem ta bort tallarna? :D

2009-04-16 @ 15:11:25
URL: http://pumaaaans.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0