this time

har spenderat min morgon hos läknaren.. skapligt förvirrad för jag har ingen aning om vad jag ska ta mig till..
aja, det blir väl bra tillslut .. ska börja hos sjukgymnast nu så de är bara att hoppas :)
nu ska ja ta och göra mig lite kaffe.. är så sjukt trött så det känns på allvar som jag har sovit en timma den senaste veckan.. men ändå har ja sovit ganska bra tror ja.. igår hade ja dock svårt att somna för fan va ont ja hade i ryggen.. så jag bröt ihop och grät för hur ja än låg så högg det i hela ryggen.. så fort man tog ett andetag så trodde ja att ja skulle dö,
men som tur är har ja jim som tog hand om mig, gav mig tabletter och smörjde in mig med den härliga voltaren salvan, ganska bra om ja får säga de själv :)

ska hem till jims mamma sen, vi ska laga mat :P men hoppas på lite besök av sofia innan!

love

Kommentarer
Postat av: Anna Hammar

Det kan inte vara så att du har en bäckenvridning? En vän råkade ut för det nyss! Låter inte trevligt att ha ont i ryggen hela tiden iaf :( Puss!

2009-04-02 @ 18:28:04
URL: http://www.pumaaaans.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0