man ska ha husvagn!

jaha då ska ja väl berätta lite snabbt om va som hände igår.. :P
vi var typ i halmstad.. eller i veinge heter det men det ligger nära halmstad i alla fall :)

så skulle vi åka hem igår efter träningen var slut.. ganska långt hem så det tog ett bra tag, men thomas är inte blyg så han låg väl i 110 typ, fast man bara får köra i 80 med husvagn men i alla fall :P
när vi börjar närma oss och svänger av stora vägen och in i hällabrottet (ca 2 min hemifrån) så skriker thomas
"VAGNEN DRAAAR"

det blir panik och lena slänger sig ur bussen och thomas svänger runt och så tittar vi ut och där ligger den.
husvagnen är i diket!
jag skrattar för mitt liv, för ofta det händer? och precis när vi är hemma liksom :P
som tur var så klarade sig husvagnen utan större skador.. sprack lite frampå men annars är den som ny :D

och så kommer jims granne och åker förbi precis, ser alla oss och stannar bilen.. jims mamma frågar då om han kan köra hem oss eftersom jim skulle upp och jobba på morgonen.
inga problem! vi sätter oss i bilen i tron på att han tänker köra oss till jims föräldrar eftersom hans bil står där, samt våra hemnycklar till lägenheten.. men ne, han kör mot kumla. jag och jim sitter rädda och tysta i baksätet, ingen våga säga någonting eftersom vi inte känner honom så värst bra,,


så där var vi i kumla, utan hemnycklar och utan bil så vi kunde inte ta oss tillbaka.. efter ett tag kommer thomas mamma och hämtar oss, och jag var så trött och kall så gud va ja längtade hem..

vi gick och satte oss i bilen för att åka hem, biljävlen startar inte!

haha, ja trodde ja skulle dö, hur mycket kan hända egentligen!


men efter ca en timmar pet & mek så startade den tillslut.. :)


påvägen hem åkte vi förbi husvagen så vi stanna för att kolla läget med alla, bärgaren var där och kämpa förfullt..

och när vi står och pratar kommer SJÄLVKLART jims granne förbi igen,, " men va gör ni här " ?

haha, gud va pinsamt så vi sprang o bakom husvagen och låssades som vi inte såg honom.. men då måste jims mamma såklart gå och berätta alla för honom. men men :)


ajaa,, de var en lite lång historia kort, orkar inte skriva mer nu,
ska berätta om mitt och jims vad sen också, :)

love


Kommentarer
Postat av: Anna Hammar

Haha, jag dör... fy fan vilket jävla äventyr!

2009-04-10 @ 16:06:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0