fullt ös, medvetslös

igår fick jag skäll av min syster för jag är en kass bloggare, och det är jag verkligen.
har inte bloggat på ja vet inte hur länge.

jim körde cross förra söndagen och blev nerkörd vilket har gjort att jag har vart hermma med honom i veckan,
"vård av sjukt barn"  ;)
men han mår bra nu så allt är som vanligt igen!

igår jobbade jag, mellan 8 och 4.. hoppade av hos mamma och pappa där det blev tavelmålning med mickis :)
mycket fin konst tillverkades kan ja lova! ;D
när jag kom hem sen var ja helkonstig.. kände mig superyr och helt matt i hela kroppen. skulle gå och hämta mig lite vatten, vilket slutade med att ja ramla ihop i köket. glaset krossades och jag var helt borta..
men nu mår ja bra igen, sov som ett barn från typ kl 9 på kvällen, precis vad ja behövde tror ja! :)

idag är det fredag.. helg helg helg :D
ska spendera kvällen med jim och imorgon blir det 40års fest..
på söndag är det tydligen utgång med typ 7 tjejer, superroligt kommer det bli! mickis skulle också ut på söndag vilket kommer leda till att vi kommer ses på strömpis, wiiie! :D

ne nu har ja skrivit för mycket för mitt eget bästa. vet inte ens va ja har skrivit för datorn står i vardagsrummet så skärmen är tvn vilket gör att det blir väligt långt ifrån.. och jag är på tok för trött för att orka se vad ja skriver.
så ber om ursäkt för eventuella stavfel :)


love, j.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0