myshelg

nu börjar mitt huvud falla på plats igen. känner att ja både kan gå och böja mig utan att det sprängs ;)
undra om det är kaffet eller om ja helt enkelt börjar bli frisk!
ikväll blir det lugnt o skönt, ska jobba till 10 och sen sova hos mickis. jobbar lördag morgon så kan inte hålla igång hela natten.
imorgon kommer ida hem från att ha mjölkat kor och kört traktor på landet :P hahaha. för skön tjej! då ska vi ha filmkväll och mys hela natten, de ska bli super roligt verkligen!
så jag ska köpa "män som hatar kvinnor" efter jobbet för ida har inte sett den än och den är ett måste! sen blir de väl en hel del tjejfilmer också :)



nu ska ja sminka mig lite o sen börja med maten.

love, j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0