,

nej men hej till mitt extremt dåliga bloggande.
jag ska försöka bättra mig men har känt att ja inte har någonting att skriva om,
att ingenting händer och att allt bara käns ganska piss helt enkelt.

men så illa är de inte, helgen min har ju vart helt kalas bra!
fredagen tillbringades i göteborg, idol :) med mamma, ida och idas mamma. en riktigt mysig mor & dotter helg.
mycket uppskattad från min sida i alla fall.

lördagen tillbringades på lisebergsmarken, så himla fint när kvällen börja komma och alla lampor lös upp precis överallt. sjukt fint! köpte dock ingenting, eller en tomtesak till mamma som hon ville ha :p

sen blev de en lååång tågresa hem, lite öl och sedan vidare på fest hos sara.
himla trevligt, blev också en liten barsväng till pitchers, men kvällen avslutades sedan med lite efterfest hos sara :) mycket trevlig kväll.

igår hade ja också min skrivning till körkoret. de gick jättebra så nu gäller de bara att fokusera på körningen så ska ja väl ha de förbannade körkortet snart :)
oooh så skönt.

nu ska ja äta lite mat och sedan ut och köra lite bil med pappi.

love, j

Kommentarer
Postat av: Michaela

Du kommer fixa uppkörningen galant! Lycka till!

2009-12-08 @ 23:01:59
Postat av: Anna Hammar

Lycka till vännen :) Puss o kram från mig och Alfred!

2009-12-09 @ 22:04:31
URL: http://spritusrector.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0