,

godmorgon.
idag är jag enormt trött.. sitter på pappas jobb och inväntar jobbet. börjar halv 10 idag.
sitter och dricker lite kaffe och försöker få i mig en risifrutti, de är inte gott nånstans men lite måste man ju ha i magen eftersom ja bara har en kvarts rast idag och då hinns de inte med att äta något.

efter jobbet blir de till att handla lite mat och sedan hem och dö i soffan, vill verkligen sova, sova, sova!

och för alla som inte vet så STORT GRATTIS TILL MIG! jag har fixat körkort nu! :D ett rätt i mitt liv i alla fall ;)
för bortser man från det just nu så är ja ganska bitter. eller lite smått sur, på de mesta faktiskt.

men ja ska avsluta mitt kaffe och försöka bli en pigg och glad människa idag för de tar sån engeri att sura, så upp med humöret jessica!

love, j

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har mer än ett rätt i livet det lovar jag .. Du är ju grym :D

2009-12-27 @ 10:48:52
Postat av: Anna Hammar

Stort grattis till körkortet :)

2010-01-02 @ 10:30:11
URL: http://spritusrector.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0