bläääääää

lördagen bjöd på en mycket festlig kväll.. blev frimis med sofia & lollo vilket ledde till dans och många drinkar :D
idag skulle jag behöva måla klart hallen men jag har feber och känner mig väldigt yr så det får nog bli att titta på våra bästa år istället ;) haha!



känner att jag vill ha hem min kära jim så han kan ta hand om mig :P behöver lite kärlek och nån som slavar åt en när man mår såhär..

har precis fixat så jag kan betala räkningar själv, känner mig sååå vuxen nu. slippa ringa runt och tala om vilket OCR nummer det ska till o hejohå.
sitter också och glor på våran förbannade räkning till radiotjänst.. VILKET SKÄMT! hur fan kan man va tvungen att betala tvlicens när man inte ens tittar på 1an eller 2an?
dom som gör det kan väl betala men alla andra som inte gör det, varför ska vi tvingas betala över 2000 för att dom kanalerna finns på våran tv? ta bort dom istället! det är va ja tycker!
man måste ju ändå betala för alla andra kanaler som man vill ha, det är ju inte så att man sitter och betalar för canal+ om man inte vill ha dom så varför har 1an & 2an nått annat jävla system?
HATAR RADIOTJÄNST!!!!

nu är jag riktigt förbannad så ja ska ta mig två alvedon och sova en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0