hatar fjärilar

klockar är absolut ingenting och jag kan inte sova.
vaknade kvart i 8.. vilket skämt! jag vill sova, jag älskar våran säng :(
men den sömnlös morgonen gjorde så jag kom på en sak som ja glömt att berätta. gröna larver bits!
jag satt i tisdags och väntade på bussen efter jobbet.. hade vita helt vanliga slipin skor och känner helt plötsligt hur det bränner till på ena tån.
tar ut foten och sen en grön larv sitta där och ser förbannat nöjd ut. äcklad som ja blev slog ja bort den fort som fan och fortsatte sedan mitt samtal i telefonen.
10 min går och sen känner ja hur det bränner på andra foten. tar fort av mig skon och tittar. ja men visst, tro på fan. där sitter det lilla aset igen och bits lite mer.
alltså på allvar, det är ju så äckligt så det är sanslöst.
och alla tycker jag är knäpp som är rädd för fjärilar, men det är ju fan bara en äcklig larv som på nått jävla vänster får vingar och då ska man älska den?
ALDRIG. jag hatar dom! jag hatar alla fjärilar & alla larver.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0