i was stupid, for a while

just nu sitter jag bara och glor.. vill måla men färgen är slut. borde börja med maten, borde diska och borde verkligen plocka undan.. ja, borde till och med bädda sängen med nya lakan men det finns ingen ork.

ringde ett samtal idag som jag borde ringt för 1 år sen, men ibland är man så fånig och drar ut på det in i det sista. men nu är det gjort och en stor klump i magen är borta. hoppas också att jag får svar på lite frågor om saker o ting.

idag blir det förhoppningsvis ikea lite senare, det beror på hur länge jim tar på sig med att fixa o dona med bilen som ska säljas imorgon. kommer sakna bmwn lite känner ja :p

äh, nu ska ja ta tag i matlagningen så min kära sambo får en mättad mage när han kommer hem från jobbet <3 :)



love, j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0