mickis är ett födelsedagsbarn

nu är det nästan färdigmålat :D ska bli så himla spännande att få dit alla saker, köpa nya saker och bara få ordning allt :) tror verkligen det kommer bli supersnyggt!
men en sak ja inte kan förstå nu när ja målat om, hur målare kan ha så jävla mycket kläder på sig. typ byxorna är ju enormt tjocka och låånga. det blir ju hur varmt som helst! jag står i mjukisbyxor till knäna och sen en sporttop och bara det är för varmt för mitt eget bästa. så nu har jag fått svar på varför ja inte blev målare!



idag är jag hundvakt åt little affii :) han ligger och sover i soffan så han är inte direkt en jobbig hund :p
sen om ett tag kommer min kära ruben också, sååå mysigt! :D:D
men först blir det en tripp till systemet, sofias premiär där! vi har krismöte utanför kl 10 med alla alkisar, perfekt!

ikväll blir det grillning hos mamma och pappa, min kära syster mickis fyller år (GRATTIS) och det ska firas med god mat, trevligt sällskap och även ett och annat glas :) får även besök av våra efterlängtade boråsare som vi mötte i bulgarien en gång!
det kommer nog bli hur skoj som helst.
men nu ska jag borsta håret så ja inte ser ut som a-lagarna när ja kommer :p

love, j

Kommentarer
Postat av: Sandra Is The Shit!

är det ett sånt där armband från Thomas Sabo? :)

2009-07-17 @ 22:26:43
URL: http://ensandran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0