grattis till mig!

ja, idag fyller jag år.. känns lite konstigt för vi firade mig igår så den här dagen känns lite bortglömd..
men det är den absolut inte, ikväll är det picknick och fiskning :D jag ska få världens största fisk (så alla vet) !!!

igår var det grillning och massa fika hemma hos mamma & pappa, mycket folk så det var himla trevligt.
fick mest lösa pengar eftersom ja är så jävla fattig så var det en underbar lösning! men sen fick ja den efterlängtade damsugaren! :D wiie, va rent det kommer bli här idag! storstädning på g !
fick även lite presentkort och de absolut koolaste var min VINKYL :D så jävla läcker! har tagit massa bilder men som vanligt får ju datorn damp så fort man gör något annat än att spela spindelharpan så ja ger upp tills jim kommer hem och hjälper mig! :) då blir det även en sväng förbi systemet så vi kan fylla kylen ;D
så tack j för världens finaste kyl <3

ne, nu ska ja dricka mig en kopp kaffe och fira mig med att diska, ja.. de blir inte roligare än såhär! ha.
men tack alla för superfina pakeeeeet, love!

PUSS&KRAM


 


Kommentarer
Postat av: Michaela

Ja just! Glömde gratta dig ju.. Grattis!!!

2009-06-01 @ 10:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0