jobbdag

godmorgon!
idag börjar jag jobba kl 8.00 så nu sitter jag och dricker lite kaffe och försöker piggna till.. pappa kommer och hämtar mig 20 över 7, så jävla skönt att slippa åka buss eller tåg.

igår shoppade jag lite småå&gott till hemmet! åkte först en sväng till ruma tillsammans med agge & sofie, där ja inte hade planerat att handla något utan hängde bara med för sällskapet, ändå blev ja den som handlade mest.,. :P
sen när jim kom hem åkte vi en sväng till chilli, där blev det i alla fall billigt eftersom ja hade presentkort där :)
så nu är det lite nytt i vardagsrummet!

äh, ja skriver mer sen, ja är så seg så ja vet knappt va ja heter.
love j.

Kommentarer
Postat av: Anna Hammar

Lite bilder kanske - vill se hur det ser ut! Kan iofs komma och hälsa på istället!! Men bilder är ändå kul :) Pussss!

2009-06-05 @ 20:03:32
URL: http://pumaaaans.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0