"kolla på henne"

hahaha vilken dag igår alltså.. åkte till säbylund vid halv 1. fick för oss att gå runt hela jävla skiten för att komma ifrån allt folk på den vanliga sidan.
mycket riktigt, vi gick o gick, kändes som vi aldrig skulle komma fram. när vi hade vart där ett tag insåg vi att det kom mer kom mer 15 åringar på sina enormt koola moppar. både tjejer och killar.

jag hade ju inte planerat att åka till säbylund först så jag hade på mig en svart bikini överdel och en annan underdel, det märkte dom superballa tjejerna när dom gick förbi oss.
"kolla på henne! hon har inte matchande bikini.. och underdelen är från FÖRRA ÅRET!!!! "

hahhaha, aamen på allvar.. det var då vi kände att vi är på en fritidsgård, dax att åka hem! :D
så det blev mammas & pappas altan sista tiden av solningen. :)

senare blev det grillning och kubb hos lena & thomas. supergod mat och vi hade enormt trevligt! tack! <3


love, j

Kommentarer
Postat av: Sandra♥

hahahah "underdelen är från förra året" haha orka ens lägga en sån töntig kommentar xD

2009-06-29 @ 11:44:05
URL: http://ensandran.blogg.se/
Postat av: Anna Hammar

Det där påminner om idag när vi var i Husabysudde... satt på gräset, och kollade efter en tjej som skulle komma, så jag kunde vinka när hon kom. Precis där jag kollade satt en blond brud med sin laptop och en leopardbikini med sina kompisar, när vi går iväg för att ta ett topp säger tjejen "Fy fan den där jävla bruden sitter och glor på mig hela tiden, vad är hennes problem liksom?" Jag bara skrattade =)

2009-06-29 @ 21:04:03
URL: http://pumaaaans.blogspot.com
Postat av: jessica

va tusan gumman du har ju den snyggaste bikini man kan ha;)u go girl:)

2009-06-30 @ 06:30:35
Postat av: jess

hahaha jag vet, riktiga muppar! :D

2009-06-30 @ 10:06:24
URL: http://jessicaenvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0