onsdags shoppning

igår var jag på sveas och fikade med sofia, himla trevligt.. det var ganska länge sen jag var på sveas nu, förut blev det liksom alltid men nu har inte inte blivit av på samma intensiva sätt..

senare åkte jag & jim för att storhandla.. tänkte lite smart att vi åker vid 8 (dom stänger 9) för sist vi åkte vi 8 var det inte en människa där, så jäkla skönt att bara gå och titta och ta det lugnt..
men inte igår inte, nej nej, då hade hela örebro, kumla, hallsberg, laxå? ja, de flesta helt enkelt fått för sig att åka och handla en onsdag kl 8 är SUPERKUL! oh, det gör vi! och tro mig, det gjorde dom! ALLA!
så shoppningen tog lite längre tid än beräknat, och blev även dyrare än beräknad. :p

och jag köpte 4kg vattenmelon  <3

idag känner jag mig dessvärre en aning sjuk, väldigt mycker snor på onödiga ställen och en hörsel som varken vill eller kan höra ett skit.
men men, nu ska jag dricka lite kaffe och spela spindel harpan.

love j.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0