säbylund

jag älskar svensk sommar just nu! solade igår, sen blev det lite utgång på kvällen! först en trevlig matbit på hellas, guuud va gott det är, jag kan verkligen leva på hellas! :D tummen upp för kanonbra mat!

idag blir det baddag med sofia, ska tillbringa dagen tillsammans med henne i säbylund. jag gillar dock inte säbylund så mycket, ganska äckligt vatten och för mycket folk runt en liten vattenpöl, men va gör man inte :)

ikväll blir det grillning och ett litet "hejdå" till my som åker till bulgarien imorgon, svin :P
men lena skulle köpa ett kubb så då vet man med all säkerhet att det kommer bli oerhört roligt! :D

haha, ja bjuder på bilderna ;)

love, j

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygging <3

2009-06-28 @ 19:45:04
Postat av: s.

men vafaaaan?! fulaste bilden jag någonsin sett. var nog inte närvarande när du tog den bilden. alltid as fula bilder på mig. haha!

2009-06-28 @ 20:12:17
URL: http://sburstrom.blogg.se/
Postat av: jess

hahaha jag vet, vi är slusk båda två, ville bara ha 2 fula eftersom ja förstod att vi skulle se äckliga ut när vi solade ;)

2009-06-29 @ 09:27:48
URL: http://jessicaenvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0