freeedag

fredag, äntligen fredag! eller aa, vet inte om det är så mycket bättre än andra dagar eftersom jag ändå bara är hemma och har ont varje dag ;)
men nu kommer ju jim ligga kvar med mig på morgonen och mysa, det är himla underbart att vakna upp bredvid honom.. aa, nog det bästa ja vet <3

idag är ja hundvakt igen, kära affe kom vid 7 imorse.. men då gick han o la sig på en gång så det var skönt! :)
nu har vi precis vart ute och gått och träffade 4 hundar som han kunde leka med, samt en tant som ville ha han i sin rullator en stund för så hade hon sin pudel förr.. haha!

igår var jessica och mickis här.. jessica skulle klippa mig och mickis men tackvare mickis ENORMT TJOCKA hår så blev de bara hon som blev klippt :P men jag har så fint hår så ja behöver ju inte klippas ;) hahah!

ne, kaffedax :D ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0