hundvakt

åh, nu är jag sjukt mätt! har precis ätit för mycket för mitt eget bästa, precis som de bukar bli :P
idag har jag varit hos läkaren som knådat min rygg och mina ben för att ta reda på va felet kan vara.. troligtvis inflamation i ryggen så nu blir det att knapra voltaren!

nu är jag hundvakt i alla fall, åt mickis hund, affe som för övrigt måste vara sveriges finaste hund! förhoppningsvis kan ja lägga in en bild på han lite senare, för nu har ja ingen och är för mätt för att ta en :)

ne, nu ska ja vila magen lite innan ja beger mig ut på en långpromenix med hunden!

ciao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Han är sveriges finaste hund... =) =)

2009-03-19 @ 19:10:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0