jahaja..

idag är det lördag.. jag sitter hur seg som helst och funderar på när ja ska orkar tvätta bort mitt gamla smink och sminka om mig :P
gårdagen sög verkligen.. eller inte hela dagen men jag och my drog på nån fest som verkligen var hur kass som helst.. alla tjejer som var där var typ födda år 2000.. haha, men de var lite normalt folk också som tur va :)
vi började kvällen hemma hos mig och jim, kollade på så ska det låta, haha! sen efter det var det grillad eller va det hette.. ganska roligt, kunde ja inte tro om 1an ;D

sen vid 10 tiden gick vi till maestro och tog oss en cider.. det var trevligt!


idag!
hem till mamma och pappa. äta god mat och träffa morfar som kommer på besök.
mickis är också där så de är bra..

skriver senare ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0