påsk!

oj vilken helkväll det blev igår..
vi firade påsk eftersom mamma o pappa åker bort över den riktiga, agge, martin, mickis, jim & jag åt massa mat och hade det trevligt..
agge och martin skulle bort på kvällen och ja och mickis hade bestämt oss för att gå ut eftersom hennes kompis har köpt krogen i kumla.. men oj, vi somnade båda två kl halv 11 :P haha! jag var så trött så ja slockande i soffan fast pappa satt och skrek för sitt liv eftersom det var fotboll på tvn.. :P

just nu är jim och åker cross och ja dricker kaffe.. hans mamma kommer och hämtar mig snart så ska vi äta middag hos dom sen när jim har kommit hem :)
gud va skönt det är med söndagar .. ja gillar dom verkligen :)

ne hörs sen!


vill slänga en liten tanke till min
 kära sofia som är sjuker,
krya på dig raring! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0