4,2 km

´första dagen på jobbet gick ju hur bra som helst, tror verkligen jag kommer att trivas jättebra!
och nu är det klart, att jag inte jobbar på fredag så vi kan göra precis som planerat :D jippi.

jag har riktigt ont idag, jag verkligen lider.. efter jobbet igår åkte ja hem till agge, hon jag och sofie gick på stan.
sen på nått jävla vis får dom med mig på att gå och och springa ? :S jag har på allvar aldrig i hela mitt liv sprungit.. men självklart, kaxig som man är så,, "öh ja? 3 km är ju ingenting, vi tar två varv! "
och självklart blev det två varv, för alla utom mig!  hahha! (men istället för 3 sprang ja 1,2 km extra)
så nu har jag ont i mina lår, rumpa, armar (som ja inte vet hur ja lyckats med). och så är det tvättning idag och ja vet knappt hur ja själv ska ta mig ner för alla trappor, förstå då med VÄRLDENS största tvättkorg och dess tillbehör :O

jaja, ska väl ta mig en kopp kaffe innan jag ska ligga i !
love j.

Kommentarer
Postat av: Angelica

hehe gumman! du är ju grym som orkade springa!

2009-05-27 @ 14:42:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0