dom "älskar" sina barn

för alla er som känner mig och min familj så är detta en bild på mig och agge.

det är en självklarhet att man ser att det är vi.. visst, bilden är ruggigt ful men man ser att det ska föreställa agge & jessica, (om man känner oss vill säga)

den här bilden togs på påskafton hemma hos mamma och pappa när dom var i egypten. vi barn fick ett härligt påsk mms av dom så vi tänkte, "oh vi tar en bild och skicka på oss"
mycket riktigt, denna bild skickades.

dagen efter ringer mamma och pappa till mig.
m -"vem var det du stog med på kortet du skickade"
j - "öh, agge?"
m - "va? nee det kan inte va agge, för den människan på bilden har vi aldrig sett förut"

hahaha, alltså på allvar.. dom sitter än idag och tittar på bilden och kan för sitt liv inte se att det är deras egna barn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0