helgen.

som vanligt, inge bloggande på helger.. vet egentligen inte varför, för jag har inte vart på cross :P
fredagen spenderade jag med s, blev lite marken och lite öl på kvällen :)

på lördagen var jag hos mamma o pappa, vi firade agges 22 årsdag, samt mormors 65 årsdag genom att gå ut och äta.. senare på kvällen blev det en heldel kubb, supertrevligt!
lite synd att min mickis är så kass på att planera så hon var tvungen att åka hem tidigt. men skratta dig lycklig sis, ja tycker om dig ändå! :)

igår var det min favvodag, söndag! jag & j var och storhandlade, vi hade absolut ingen mat hemma, men nu är kyl & frys full :D
mamma & pappa var här, tittade lite på lägenheten och lämnade 2 fotöljer, så nu har vi gjort om i 3.e rummet. det blev jättebra, så tusentack mam&pap!

idag tvättar jag.. från kl 10-13.. det suger att gå ner i källaren och vänta på en kniv mot magen.. men va gör man inte för nytvättade kläder :D

Kommentarer
Postat av: Michaela

Får man ofta knivar i magen när man tvättar..? =)

2009-05-12 @ 10:08:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0