ingen mobil

jaha, då var man utan mobil då.. min gick ju sönder under våran härliga resa till holland, efter att jag och sofia var sjukt rädda för den mördaren som stog utanför vårt hotellrum och spionerade på oss.. eller va han nu gjorde.
så pang! mobilen rakt i backen och går inte att få fart på.
men som tur var så började jim precis på sitt jobb och han gick en jobbmobil, tacktack, jag tar hans!
men sen idag, kom dödsdomen för mig, han byter jobb, slutade idag så hans mobil är borta..
självklart får han tillbaka sin gamla av mig, så nu sitter jag är, ingen kan få tag på mig och det värsta av allt, JAG KAN INTE RING NÅN! ringa är mitt liv!!!!

och så grädden på moset, j är iväg och tränar så nu har ja inte ens hans mobil. livet är underbart. men tacka gud för bra tv ikväll och en jobbintervju imorgon :D

jaja, dax att smälta maten och ta en kopp kaffe!
och om ni vill nått, skriv på msn :P

love j.

Kommentarer
Postat av: Michaela

Lycka till så himla mycket på intervjuen!!! Du kommer få det.. =)

2009-05-05 @ 20:43:55
Postat av: Anonym

men vad tråkigt fixa fram en ny nuu!

lycka till klart du får det ;)

du är ju bäst

2009-05-06 @ 10:00:44
URL: http://sburstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0