kaffefilter suger

idag är jag glad, jag är glad för att min älskade är ledig imorgon.. så jag vet att vi får vakna tillsammans och gå upp tillsammans.. vi ska åka och kolla på kossorna tillsammans och sen spendera hela kvällen ihop! det känns superskönt att veta :D  även fast det är så varje helg så är det annorlunda när det är mitt i veckan liksom, det känns speciellt!

men min morgon började inte så bra.. gick upp, eller flög upp för jag fick för mig att klockan var halv 3 på dagen.. haha! men den var bara 10 över 9.. som vanligt. vaknar nästan alltid då. så gick ja upp och satte på kaffe och när det var klart var jag verkligen sugen, satt liksom och titta på när det rann ner och ville verkligen ha en kopp!
jag hällde upp kaffet i våra ursnygga koppar (jag älskar dom) !
tar mig en lite slurp och va? DET SMARKAR INGENTING! för självklart har helt filtret vikt sig så det finns liksom 3 kaffekorn i min underbar kopp! förbannad och trött som ja blev så satte jag mig och tjura i soffan och drack upp kaffet.
men nu har jag äntligen orkat ta tummen ur arslet och gjort nytt, så nu ska jag ta mig en ny kopp, med förhoppningsvis gott kaffe :D


hittade ingen bild på bara kaffemuggen, men som ni ser står den där bakom ölen ;D
ölglaset kan ja ju tillägna åt kära sofia som ja pratade med förut idag då hon var väldigt sugen på öl, så varsegod s, njut! ;)


love j.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0