öronbarn

igår var jag hos min kära örondoktor.. jag har ju börjat höra så dåligt igen så ja tyckte det var lika bra att åka in och se va som händer med mig egentligen..
och sant som jag trodde.. jag var fullt med vätska i vänster öra.. som gör att jag inte får in nån luft eller nått.. sen är jag svullen genom hela näsan upp till öronen så med hjälp av nån nässpray jag gick utskriven ska det förhoppningsvis bli bra.. annars måste dom göra hål på trummhinnan vilken kunde ge mig andra bestående problem så jag vet varken ut eller in.. men men

idag är det i alla fall fredag och vi ska fira mig på pitchers :D ska åka in till agge först, skulle egentligen med och träna.. eller mickis & agge hade räknat med det, men inte ja :p känner ju att jag fått min träning för resten av året.. haha!
nemen ja skulle gärna hänga med men jag har sånna jävla blåser kvar på fötterna så jag känner att dom behöver en liten paus, dom är ju inte vana vid att jag rör på mig liksom!
jag hoppas på en supermysig kväll.

dax för spindelharpan! ;)
love j.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0