planterar dag

klockan 1 idag åkte jag till jims mamma, vi har planterat blommor och solat lite :)
riktigt skönt att komma hemifrån lite, slippa sitta hemma!
sen kom mamma och hämtade mig så åkte vi till farfars grav och plantera lite blommor, det vart superfint! <3

sen har jag träffat sofia en lite stund nu, satt i kumlasjön och prata lite skit, höll också på att få skit på oss för det var fullt med fiskmåsar som flög runt :P

imorgon börjar jag jobbet, lite pirrigt.. iiih! men vafan, jag är ju bäst så det är ju inga problem ;) haha!

love, j


Kommentarer
Postat av: J iiim

Det är du verkligen :D

2009-05-26 @ 17:07:30
Postat av: jess

duja sötnos <3

2009-05-27 @ 09:40:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0