,

jag är död.. helt sjukt trött och känner inte för något annat än att gå och lägga mig igen.
har ju fått för mig att ja ska ta det där jävla körkortet nu.. då måste man gå en hääärlig kurs om droger i trafiken, vilket jävla påhitt..
så mellan klockan 8 och 12 idag ska ja sitta där och försöka lära mig någonting.. jag som verkligen trodde det var okej att dricka & droga lite när man körde bil. haha!

ikväll blir det party i kumla. mamam & pappa är borta så huset står och väntar på att fyllas med folk ;) nejdå, men vi får se hur kvällen styrs men de kommer nog bli kanon!
ska jobba lite innan, eller lite.. ska jobba till kl 9 så ja missar det bästa. men, då får man hålla på hela natten istället och det är lika bra det :)

nu ska ja sminka mig lite, annars kommer ja garanterat somna där borta.

love, j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0