,

sitter och gnuggar mig i ögonen, funderar lite över varför ja inte tog bort mitt smink igår för det är så förbannat äckligt att vakna med det. men sånt som händer.
satt och plugga körkort till halv 12 igår.. sjukt segt. ännu segare när man tar tag i den sjukt tjocka boken och upptäcker att man fan kan allt som står så de är inte nån nytta alls att läsa den. men ändå ska ja göra det, ca 3 gånger har ja lovat mig själv.
usch, börjar känna mig lite stressad över att det snart är dax.
höll på att komma tillbaka till "ääh fan va tråkigt, ja behöver inge körkort nu, ja skiter i det ett tag till" haha. men ja klara mig så nu är ja pågång! :)

igår jobbade ja också, sen blev det kinamuren & baravara med agge och isabell. mycket trevligt!
sen slutade kvällen med middag för mig & jim hos mormor och morfar. som ett litet tack för min svampplockning under sommaren. så det tackar ja för! ;)

ne, nu ska ja tvätta bort sminket och se ut som en människa igen!

love, j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0