,

åh, ett blogginlägg nu efter ett års vila :)
tänkte att det var på tiden att visa att man lever! har haft fullt upp så har inte riktigt kommit ihåg att jag har en blogg som också behöver lite kärlek då och då.

men nu har ja fått lite klagomål eftersom jag är en usel bloggare så tänkte att det kunde passa bra att skriva lite.
idag har det blivit matlagning hela dagen typ, köpte 2,5 kg köttfärs som ja har tillagat idag, blev lite köttbullar och sen massvis med köttfärsås :) så nu har ja o jim matlådor i 3 veckor känns de som!

har haft ida på nattbesök också, så vi var på sveas en stund idag, mys! vi tittade på yrrol igår, del nörden hade på allvar inte sett den förut. sjukt om du frågar mig!
"har du problem med gräsfläckar på din fru efter att ni har haft samlag i trädgården" hahahaha! så jävla bäst!

i helgen var jag även på 30års fest, stort grattis till peter som har blivit gammal!



nu ska jag gå och däcka i soffan för imorgon blir det kanske sannamarken om ida får som hon vill ;)


love, j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0