,

gooood morgon alla glada! :)
jag är pigg som bara den, gick upp med min jim idag, så det var 10 över 6. dock gick ja o la mig en timma vid 7 sen men de är inte aktuellt ;)
men nu är ja vaken igen och redo att ta världen med storm :P
jag och ida ska måla tavlor idag, mycket roligt ska det bli. det blir inte som ja brukar måla utan nu blir de lite mer normala tavlor, faith, hope & love ska vi skriva lite snyggt med lite pälor och tjosan!
bild kommer senare under dagen för nu när ja läser inser ja själv att det låter förjävla fult!

ska berätta att jag var på cross i söndags också, eller inte cross utan enduro.
en partävling i hallsberg. man kör två & två varannat varv och så många som möjligt på 3 timmar.
det var jävligt kallt att stå i skogen och kolla men jim körde som fan så det var riktigt roligt.
så stort grattis till min babe och hans partner som kom 3a! :D <3

jag, ida och my stod vid ett kärr och kollade när dom fastnade, haha! det gjorde det hela ännu roligare! ;D



men nu ska ja göra mig lite mer kaffe och sen gå till mamma och pappa och få fram min konstnärsida :)

love, j

Kommentarer
Postat av: myj

älskar att han står nedanför pallen hahaha

2009-10-09 @ 13:58:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0