,

och så har en helrolig helg passerat igen..
har dock jobbat men ändå haft det kalasbra.. i fredags blev det partaj i lägenheten. babe hade fyllt hela vinkylen när jag var på jobbet så det blev en rolig kväll med jim, ida och kalle.
var en sväng hos mamma och pappa och hämtade lite singstar och buzz som förgyllde kvällen ännu mer,
jag suger dock på buzz så jag hade väl inte riktigt lika roligt som dom andra ;D

jobbade igår igen, skulle möta mamma, pappa, agge, martin, mickis och jim sen för att avsluta kvällen. dom hade vart ute och kollat på fotbollen så jag skulle komma när ja slutade vid 22,15.
men nej! jag började spy som en groda på jobbet och fick åka hem och lägga mig vid halv 9 istället.
jag börjar känna mig bättre nu men magen låter och vrider och vänder på sig där inne..
vet inte riktigt vad som är felet, ingen magsjuka tror ja i alla fall för jag mår inte dåligt i övrigt.

idag kanske det blir middag hos mamma och pappa om ja orkar och känner mig bättre.
nu ska ja bara ta det lugnt och vänta på att jim kommer hem från sitt crossåkande!

love, j


Kommentarer
Postat av: froidan

Visst är dom :D Ja det måste vi :)

Men du, vad har hänt med din blogg? :O

2009-10-29 @ 21:08:20
URL: http://froidans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0