,

idag sov ja och sov och sov, hur trött som helst.
mickis ringde och väckte mig så jag blev en liten hundvakt åt en mycket liten hund också :) helt mysigt!
det var länge sen nu så den lilla krabaten har nog saknat mig lika mycket som jag har saknat honom! eller det får man väl hoppas ;)

idag blir det puzzeldag med lena, så underbart! det var typ ett år sen vi puzzla nu känns det som, eller förra vintern var det utan att ljuga! love it.
så jag blir upphämtad vid 12 tiden så fram tills dess blir det lite plock och fix i lägenheten.
min duktiga jim städade o fixade igår när ja låg utslagen på soffan och hade magvärk så verkar inte mer än rätt att ja ska fixa till det vi lyckades stöka till igårkväll :)



love, j

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sötnos då!

2009-10-12 @ 17:56:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0