,

åh godmorgon..
jag mår så kasst så jag vet inte vart ska ja ta vägen.. huvudet väger 350 kg och ja har ont i hela kroppen. japp, precis överallt.
halsen är ett svullobjekt så svälja kan ja fetglömma.
ska strax bege mig till körskolan.. måste ju ta tag i mitt förbannade körkort innan ja blir 35. det suger verkligen. ja vill inte.. hatar den förbannade teorin och boken suger så de ger mig ingen som helst lust till att öppna den och ens försöka läsa.

min kära era tog sitt körkort igår, så ett stor grattis tjejen <3 you goooo giirl.

ne usch vad ja är bitter och sjuk. men de som stör mig allra mest är att ja ta mig fan alltid är sjuk
mår ju aldrig bra. har inge som helst försvar i min kropp. de är liksom bara meningen att ja ska må kasst hela tiden.
hoppas ja mår bättre till helgen för då väntar festligheter :)


love, j

Kommentarer
Postat av: my

KRYA BABY !!! du får inte vara sjukis, då kan jag ju inte pussa på dej <123

2009-10-21 @ 22:23:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0