,

nu har jag precis gått upp och gjort mig lite kaffe.
sitter ner och har sjukt ont. var hos läkarn igår och de visa sig att jag har fått körtelfeber, mycket roligt..
så nu är jag sjukskriven.
men nått kul med det hela var att jim hjälpte mig att installera roller coaster igår.. haha, så sjukt kul spel!
då har man i alla fall nått att göra.
tänkte försöka ta mig ner och tvätta idag också, skulle verkligen behövas.

i helgen skulle jag till gotland med jim. han ska tävla men jag får inte följa med.. känns jättetråkigt.
så ida ska bli inneboede här och ta hand om mig för ja kan knappt gå så behöver en personlig assistent :D

ne nu tänkte ja vila lite så hörs vi!
love, j


Kommentarer
Postat av: ida granberg

och jag ser verkligen fram emot helgen. ska bli gött att stå till tjänst för dig ;) moahha löve!

2009-10-27 @ 23:34:25
URL: http://iidagranberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0