,

så, en timma kvar tills min avgång mot örebro.
ska shoppa lite sen hem till ida för en fortsatt trevlig dag & kväll.
riktigt mysigt ska det bli!

min älskling åkte vid halv 7 imorse.. tomt när jag vakna och kommer vara tomt hela helgen!
men önskar han all lycka till <3

sitter och känner mig småtrött.. blir lite hängig av all medicin ja proppar i mig. bästa sättet att bli frisk är kanske inte att gå på stan, men ibland är det ett måste :)
får vila ikväll sen, så shoppingturen får bli på ica också så man får med sig lite gott hem!
nu blir det lite mer kaffe innan ja beger mig till tåget!

love, j


Kommentarer
Postat av: froidan

Haha, det är inge fel på den nu. Men när jag först gick in såg allt cp ut, men när jag tryckte på kommentarer så vart allt bra igen ;P

2009-10-30 @ 13:49:17
URL: http://froidans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0