/

jag är supersjuk fortfarande.. verkar aldrig vilja ge dig. har nog verkligen sveriges sämsta immunförsvar..
har bara legat i soffan hela dagen, men nu börjar ja få lite städnoja som ja alltid får när ja är sjuk.
eller den brukar komma när ja känner mig lite bättre så kanske är ja på bättringsväg?
blir nog att damsuga lite snart, allting känns så skitigt när man är hemma sjuk.
skulle kunna anlita nån städtant som kom och tog bort varje liten bakterie här inne.. tvätta kunde hon också få göra för fan va jobbigt de verkar.. haha.

jaha, så ringde jobbet nu också, så de blir att jobba imorgon, bäst att bli frisk nu då!




men i vad jag än tar på mig känner jag mig alltför kort
och allt som är bra med mig har jag förmågan att glömma bort

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0