,

jag mår säääääääämst! nästan sämre än ja gjort dom andra dagarna..
sitter och svettas och fryser och kan inte andas för näsan är full..
hostar som en gris och känner mig sjukt äcklig.
så hur de ska gå o jobba idag vet gudarna.. kommer säkert få vara i minihuset bara för de,
sitta o titta på massa barn som leker och skriker. fy fan, ja fasar för dagens arbete.

ska luncha med agge först, mycket trevligt. hon har vart borta i thailand i 2 veckor så henne har man inte träffat på sistonde. dock en liten stund i tisdags, men de räknas inte för då var jag död och kommer knappt ihåg en bild hon visa mig från resan.

helgen blir lugn och skön, eller kanske utgång imorgon, ja o ida har inte bestämt oss än. annars blir de myskväll hos henne, men inte med lika mycket godis hoppas ja :P sist handla vi godis för 260 kr. helt sjukt! :D haha.
sen på söndag ska ja o ida ha bullfest, baka massa gott och dricka saft hemma hos mig. myspys!
tror de kommer bli bra, hon har ju visat förr att hon är bra på att göra konstverk av mat ;)


ida på mc donalds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0