,

hej alla barn!
ja jag är absolut världens sämsta bloggare.. men vafan, ja är ju så bra på mycket annat så vad spelar det för roll ;)
ne men ja ska börja ta tag i mitt liv här på internet, vilket ja sagt ganska många gånger så vi får väl se hur det blir den här gången :)
just nu har ja precis gjort mig klar till kvällens festligheter.. nu ska ja snart bege mig mot staden örebro.
känner mig väldigt trött och inte speciellt supersugen på att festa, men de hinner ändras på de 20 min som de tar att åka dit.. eller? ;)

imorgon blir de också party, men då styrs utgång med kära esa.. mycket trevligt!
ne, nu ska ja ut o köra i slasket och hoppas på att hålla mig på vägen :)

trevlig heeeelg!!
love.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0