6e mars

jaa, nu har jag funderat bra länge och bestämt mig för att börja blogga lite igen.
inte så mycket kanske men ändå så man kan skriva av sig lite ibland :)

nu har jag precis duschat och tänkte laga lite mat som jag ska ha med mig till sthlm där jag ska jobba i veckan.
solna för att vara exakt.
denna vecka blir lugn, inge dag & natt jobb utan bara dag. lite tråkigt men ändå skönt. man orkar ju inte jobba dag och natt varje vecka, men halv 7 - 4 käns lite väl mesigt.

min helg har vart lugn och skön. bio i fredag. 127 timmar. jag blev lite bestviken på filmen, den var himla fin men annars ganska tråkig faktiskt. men man har väl som vanligt för höga förväntningar.

ja vi får väl se om det blir nått bloggande i veckan, beror på om alex tar med sig sin dator för jag orkar inte :)

take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0